-
Moderne telefooncentrale voor uw bedrijf
-
3CX en CRM integratie: meer efficiëntie, meer klantvriendelijkheid
-
Transparante maandtarieven en flexibele instellingen
-
Volledige ondersteuning: Van installatie tot integratie en nazorg.
Zakelijke telefonie van ZeroPleex
Bij ZeroPlex begrijpen wij dat communicatie essentieel is voor uw bedrijf. Daarom bieden wij een oplossing die betrouwbaar, kostenefficiënt en toekomstbestendig is. Onze Zakelijke telefonieoplossingen zijn volledig afgestemd op de behoeften van moderne bedrijven, met de nieuwste technologieën en flexibele opties.
Waarom kiezen voor ZeroPlex Zakelijke telefonie?
- Bellen via internet: altijd en overal bereikbaar met zakelijk bellen via internet.
- Overal en altijd bereikbaar: of u nu op kantoor bent of onderweg, uw bedrijf is altijd bereikbaar.
- Toekomstbestendige telecom: onze oplossingen groeien mee met uw bedrijf, met maximale uptime en volledige beveiliging.
Onze telefooncentrale werkt volledig in de cloud, en biedt iedere medewerker een eigen portaal om te kunnen videobellen, chatten en uiteraard bellen. We richten uw telefooncentrale helemaal naar wens in, zodat u optimaal bereikbaar bent voor klanten en relaties.
Moderne telefooncentrale voor uw bedrijf
Met de 3CX-telefooncentrale biedt ZeroPlex een wereldwijde oplossing voor cloud telefonie die wordt gebruikt door miljoenen mensen en bedrijven wereldwijd. 3CX stelt u in staat om via verschillende apparaten, zoals een vast toestel, mobiele app of laptop, te bellen. Het biedt uitgebreide mogelijkheden voor een efficiënte bedrijfscommunicatie:
- Chatten en videobellen: vergader en communiceer via video of chat in de 3CX-app.
- Geschikt voor flexwerkers: perfect voor bedrijven met medewerkers die op afstand werken.
- Gebruiksvriendelijke 3CX-app: beheer en configureer uw telefooncentrale via de app, beschikbaar voor zowel Android als iOS.
- Ingebouwde beveiliging: veilige communicatie door encryptie en gecentraliseerd beheer.
3CX en CRM integratie: meer efficiëntie, meer klantvriendelijkheid
Met de integratie van uw CRM-systeem en de 3CX-telefooncentrale bespaart u kostbare tijd. Dankzij de naadloze integratie wordt klantinformatie automatisch weergegeven wanneer een klant belt, zodat uw medewerkers direct kunnen inspelen op hun vraag.
- Direct zichtbaar wie er belt: de klantkaart verschijnt meteen als het nummer bekend is in uw CRM.
- Click-to-Dial: bel klanten met één klik vanuit uw CRM.
- Voeg belnotities toe: maak aantekeningen tijdens gesprekken die automatisch aan het klantdossier worden toegevoegd.
De integratie met 3CX is niet alleen beperkt tot CRM-systemen; ook koppelingen met financiële software of helpdesksoftware zijn mogelijk.
- Geen gedoe: wij regelen de overstap, levering en het beheer van Cloud & Telecom.
- U kunt kiezen uit meerdere providers, zoals Vodafone, KPN en Odido.
- Storing? Bij calamiteiten is onze servicedesk is 24/7 bereikbaar.
- U kunt bij ons terecht voor vaste telefonie, VoIP-telefooncentrales en mobiele abonnementen.
- ZeroPlex is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd.
Vraag het onze klanten
Met onze krachtige ICT-oplossingen werken we aan de bedrijfsprestaties van veel bedrijven in Venlo en de rest van Limburg.
Ontmoet ZeroPlex
Graag komen wij met u in contact om samen een oplossing te bedenken voor uw ICT-uitdaging.
"*" geeft vereiste velden aan